Novinky
Vánoční doručování
S trochou nadsázky se dá říci, že předvánoční období je obdobím balíků. Abychom vám pomohli vyhnout se zbytečnému stresu, přinášíme několik rad a tipů pro zasílání vánočních balíčků.
Vánoční doručování
S trochou nadsázky se dá říci, že předvánoční období je obdobím balíků. Abychom vám pomohli vyhnout se zbytečnému stresu, přinášíme několik rad a tipů pro zasílání vánočních balíčků.
Společnost GLS doporučuje dodržet následující termíny podání balíků:
- 20. prosince pro včasné dodání zásilek na území České republiky
- 19. prosince pro včasné dodání zásilek odeslaných do sousedních států
- 16. prosince pro včasné dodání zásilek do ostatních evropských zemí
V České republice jsou balíky doručeny s vysokou pravděpodobností následující pracovní den, doručení po Evropě zabere standardně 48 – 96 hodin. Během předvánočního shonu je ale nutné počítat s extrémním počtem přepravovaných balíků a samozřejmě i s nepříznivými povětrnostními podmínkami. Toto může nepříznivě ovlivnit termín doručení a právě proto nedoporučujeme odesílat v předvánočním období balíčky na poslední chvíli.
Pro vaše soukromé zásilky doporučujeme využít on-line aplikaci GLS e-Balík. Pokud chcete ušetřit navíc čas i peníze, můžete využít síť více než 100 GLS ParcelShopů. Zde si můžete všechny svoje balíky nejen nechat uložit k pozdějšímu vyzvednutí, ale i podat zásilky odbavené přes e-Balík.
Pokud dodržíte i následující rady, vaše balíčky dorazí k adresátovi nejen včas, ale především bezpečně:
1. Vyplňte všechny mezery v balení tlumícím materiálem, např. bublinkovou fólií a vnějšek oblepte samolepící páskou.
2. Vyhněte se jakémukoliv převazování balíku nebo dekoracím, za které by se mohl balík zachytit na dopravnících.
3. Vyplňte všechny požadované údaje o odesílateli a adresátovi.
4. Zvažte svůj balíček – maximální povolená hmotnost balíčku je 40 kg.
Jak správně zabalit zásilku
GLS přebírá balíkovou službu GSO
Skupina GLS se stala novým vlastníkem regionální expresní balíkové služby Golden State Overnight Delivery Service Inc. (GSO), se sídlem v Kalifornii.
GLS přebírá balíkovou službu GSO
Skupina GLS se stala novým vlastníkem regionální expresní balíkové služby Golden State Overnight Delivery Service Inc. (GSO), se sídlem v Kalifornii.
S přibližně 13, 5 milióny doručených zásilek ročně je GSO předním poskytovatelem regionálních expresních balíkových služeb v Kalifornii. Společnost také působí v Arizoně, Nevadě a Novém Mexiku. Zaměřuje se na přepravní služby s doručením následující pracovní den pro oblast B2B.
Expanze na atraktivní trh
V předchozím finančním roce GSO vykázalo příjem přibližně 114 miliónů dolarů. Za 100% akcií GSO zaplatila GLS 80 miliónů eur. Díky rozšiřování v této geografické oblasti je nyní GLS aktivní na atraktivním regionálním trhu, který představuje pátou největší světovou ekonomiku.
GSO bude s GLS zcela sjednocena, řízena však bude jako samostatný subjekt. Společnost byla založena v roce 1995, provozuje 36 dep a zaměstnává kolem 1 900 zaměstnanců.
Omezená dostupnost online služeb
Z technických důvodů se mohou 22. září 2016 vyskytnout potíže s připojením.
Omezená dostupnost online služeb
Z technických důvodů se mohou 22. září 2016 vyskytnout potíže s připojením.
Dne 22.9.2016 je naplánována ze strany našeho poskytovatele internetu údržba datové trasy. Během dne bude docházet k výpadkům připojení, které se může týkat také systémů pro odbavení zásilek GLSOnline, GLSConnect a také e-Balik.
GLS Czech Republic se svým zákazníkům omlouvá za případné nepříjemnosti.
GLS navazuje spolupráci se španělskou expresní přepravní společnosti ASM
Posílení celostátních služeb ve Španělsku: GLS Spain navázala spolupráci s expresní přepravní společnosti ASM Transporte Urgente (ASM)
GLS navazuje spolupráci se španělskou expresní přepravní společnosti ASM
Posílení celostátních služeb ve Španělsku: GLS Spain navázala spolupráci s expresní přepravní společnosti ASM Transporte Urgente (ASM).
GLS ve Španělsku roste. A díky navázání spolupráce s ASM posiluje jak svoji síť, tak i služby a to zejména v oblasti vnitrostátní expresní přepravy. ASM se může chlubit druhou největší expresní balíkovou sítí, kterou tvoří 16 hlavních překladišť a dep, stejně tak jako více než 1 500 denních doručovacích tras. Svým silným postavením v oblasti B2C, tvoří ASM asi 10 % podíl národního balíkového trhu.
Přesvědčivé údaje, které mluví samy za sebe.
V loňském roce doručilo ASM 25 milionů balíků, generující příjem ve výši přibližně 78 milionů eur, což představuje velice perspektivní růst.

Nový partner sítě GLS v jihovýchodní Evropě: A2B Express
Od začátku tohoto roku, GLS spolupracuje v Srbsku, Bosně a Hercegovině, Makedonii, Černé Hoře a Kosovu s firmou A2B Express.

Nový partner sítě GLS v jihovýchodní Evropě: A2B Express
Od začátku tohoto roku, GLS spolupracuje v Srbsku, Bosně a Hercegovině, Makedonii, Černé Hoře a Kosovu s firmou A2B Express.
Obě společnosti předávají mezinárodní balíky do sítě nového partnera, který je následně přepravuje a doručuje. Třídící uzel GLS Croatia v Záhřebu je bránou pro tyto přeshraniční balíky.
Silné postavení A2B Express s četnými třídícími centry a depy, doplňuje celoevropskou síť GLS. Znalost specifik jednotlivých zemí je zejména cenné s ohledem na leckdy obtížné politické a ekonomické podmínky v dotčených zemích.
Spojením sil s GLS, A2B Express rozšiřuje své portfolio a a umožňuje svým zákazníkům lépe proniknout na nové trhy.
GLS a A2B Express úzce spolupracují na koordinaci celního odbavení. Vzhledem k tomu, že mají obě společnosti propojené ITsystémy, je možné bezproblémově sledovat pohyb balíků a snadno odpovídat na dotazy zákazníků.

GLS vydává druhou zprávu o udržitelném rozvoji
GLS ve své zprávě “ThinkGLS. ThinkResponsible.” podává informace týkající se mnohých aktivit v oblasti udržitelného rozvoje svých dceřiných společností.
GLS vydává druhou zprávu o udržitelném rozvoji
GLS ve své zprávě “ThinkGLS. ThinkResponsible.” podává informace týkající se mnohých aktivit v oblasti udržitelného rozvoje svých dceřiných společností.
Skupina GLS pokračovala v těchto aktivitách ve finančním roce 2013/14 a 2014/15 na ještě širším základě. Zaměřila se na soulad ekonomických, enviromentálních a sociálních aspektů.
Ekologická rovnováha: dobrý pokrok
Díky své činnosti v oblasti životního prostředí ve všech svých pobočkách GLS zlepšila ekologickou rovnováhu v mnoha oblastech, i přesto, že počet balíků vzrostl téměř o 15 procent, GLS rozšířila svoji síť o 21 nových dep a přibližně 1 000 vozidel.
- Spotřeba topné energie: klesla o necelých 9 procent
- Spotřeba vody: menší o 23 procent
- Přepravní vozidla s normou Euro 4 a vyšší: procentuální nárůst ze 77 na 84 procent
Rozšíření sociálních aktivit
Národní dceřiné společnosti GLS podporují lokální charitativní projekty napříč Evropou. Zpráva o udržitelném rozvoji poskytuje ucelený přehled sociálních a obecně prospěšných aktivit skupiny GLS.
GLS zajišťuje a zvyšuje atraktivitu svých pracovních míst, například prostřednictvím školení a profesního rozvoje, stejně tak, jako pomocí průzkumu mezi zaměstnanci. Komunikace s depy: společné akce a programy partnerské spolupráce povzbuzují partnerského ducha při spolupráci s přepravními partnery.
Podpora komunikace
Zpráva o udržitelném rozvoji GLS je zaměřena na mezinárodní standardy “Global Reporting Initiative (GRI)”. Zpráva je vydávána každé dva roky a přispívá ke komunikaci mezi GLS, jejími partnery a všemi zúčastněnými stranami.